weight

Wednesday, October 15, 2008

CITY 2009 VS MITSUBISHI LANCER GT 2.0


VS


hari ni nak citer angan2 aku pasal kerete ni..hehe..rasanya mampu dah aku nak bertukar angin ni...dengan pendapatan ku yang ada sekarang ni dan sedikit rezeki yang Allah kurniakan. Alhamdulillah..segala puji hanya padaNya. Mungkin agak gile gak rasanya nak bertukar kereta ni sebenarnya, tapi bila fikirkan, bila duit bayaran bulanannya berbeza dengan apa yang perlu ku bayar harini, aku fikir nak berhati-hati..ada org kata, bakpe beli keter mahall2, buang duit je, kan kereta ni susut nilai, bukan cam rumah..

tapi ntahla, mungkin aku memikirkan dari segi kepuasan diriku..dan rasanya bila belanja bertambah, aku akan menggunakan secara maksimum kebolehan diriku mencari wang...hehehe

kereta ni berbeza segmen dan harganya, satu untuk family car, satu lagi untuk family car but sporty looks..hmm..dalam dilema gak nih...tapi itu kalau rezeki ku berterusan la..kalau takde...aku pakai kereta yang ku sayangi sekrg ni sampai berkarat..hehehe

No comments: