weight

Monday, January 7, 2008

Aku berpindah ketempat yang lebih selesa

Selamat Tahun 2008 ! dan selamat tinggal untuk tahun 2007 yang banyak meninggalkan aku bermacam cerita menarik, tak menarik, happy, sedih. macam2 rencah kehidupan. Apapun aku harap tahun baru ini membawa erti yang lebih bermakna kepada aku sebagai hambaNya.

Tahun ni juga aku duduk kat rumah baru..ala menyewa je..nak beli rumah sendiri tengah mengumpul duit, ntah bila nak cukup2 ni..hehhe..berpindah dari lokasi di Cheras ke Kelana Jaya berhampiran dengan Jambatan " pulau pinang" kat lebuhraya LDP. Aparment Kelana Impian. Jenuh jugak mencari mula-mula tu. Apa tidaknya, rate kat situ rata-rata RM900-RM1k. masak nak membayarnya. Tapi cuba try2 call number phone kat situ dapatlah owner melayu, seorang tentera Udara. Dapatlah rate 850. Oklah tu, dah buat calculation, cukup-cukup makan. Yang penting dekat ngan rumah mak ngan ayah nak hantar si cenonet afiqah ni. Kalau dulu dari cheras, aku kena bergerak dari rumah seawal jam 6.30 untuk make sure on time kat opis. Kalau terlewat siaplah menghadap jam. 1 jam ajer perjalanan cheras ke Petaling jaya.

Komen aku pasal apartment kat sini ok..fun lah jugak tempatnya..ada security, ada awek kilang lalu lalang... nak pergi makan senang, kedai banyak, hypermarket pilih je, nak Pasaraya Bintang atau Giant. So far..ok..Puas hati. i give 4 bintang dari 5 bintang

Si fiqah sangat gembira, happy dia merangkak ke sana ke mari sampai jenuh aku nak melayan dia. my faourite activities, memasak boleh dilakukan dengan happy sekali. Bolehla aku try resipi baru. Haihh, bertambah bunting la perutt aku ni..



fiqah pictures di ambik menggunakan D40 nikon with sb 800 Flash light

itu je la cerita untuk petang2 yang memboringkan ni..nak buat keje pun rasa mengantuk je...zzzzzzzz

No comments: